Okategoriserade

Våren är på ingång

Våren och påsken ligger nu nära framför oss. Vi kommer pynta med ris och fjädrar. Vi har ju alltid ägg på vår frukost och jag tror vi ska göra en god chokladsås med apelsin smak till våra tjocka pannkakor. Kommer nog också att bli några härliga kakor till frukosten. Boka ditt rum redan nu om du planerar att komma till Örnsköldsvik under påsken. På Höga Kustens hemsida kan ni läsa mer om vad man kan göra här i krockarna. Varmt välkommen